

Κλείσε τα μάτια, φαντάσου το – μαζί το κάνουμε πραγματικότητα!
1. Αποστολή με courier
α) Αποστολές έως 4kg: Με ACS
Όλες οι μεταφορές γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών που διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα διανομής σε όλη την Ελλάδα. Oι χρεώσεις της εκάστοτε παραγγελίας επιβαρύνει τον παραλήπτη και ανέρχεται στο ποσό των 4.00 ευρώ για δέματα μέχρι 2Kg. (Για μεγαλύτερα δέματα η επιπλέον επιβάρυνση είναι 0.50 ευρώ/ Kg ).
β) Αποστολές για βαριά ή ογκώδη προϊόντα
* Σε αποστολές με βαριά ή ογκώδη προϊόντα το κόστος και ο τρόπος αποστολής πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης.
γ) Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων ορίζεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ανάλογα με το προϊόν αγοράς σας ,για όλη την Ελλάδα. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης για λόγους ανωτέρας βίας όπως π.χ απεργίες, ακραίες καιρικές συνθήκες, φυσικές καταστροφές η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
2. Παραλαβή από το κατάστημα
Μπορείτε να να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας (Αγ.Ιωάννου προδρόμου 83 ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑ ). Σε αυτήν την περίπτωση θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά από το τμήμα πωλήσεων μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να την παραλάβετε.
3. BOX NOW : Σε συγκεκριμένα προϊόντα με μικρούς όγκους. π.χ ΓΕΝΝΗΤΟΥΡΙΑ.
Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
1. Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελίας σας με μετρητά κατά την παράδοση της από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, στο χώρο σας με αντικαταβολή. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,5€.
2. Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας μέσα από το ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της Τράπεζας Πειραιώς. Η χρήση της πιστωτικής σας κάρτας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απόλυτα ασφαλής. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site της Τράπεζας Πειραιώς όπου θα έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε απευθείας τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Για να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να συμπληρώσετε στη σχετική φόρμα το ακριβές όνομα κατόχου, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς και τον τριψήφιο αριθμό (CVV) που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας.
3. Τραπεζική κατάθεση
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με τραπεζική κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Η διαδικασία για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας είναι η εξής: Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας διαλέγετε ως τρόπο πληρωμής «Τραπεζική Κατάθεση». Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της επιχείρησης. Ως αιτιολογία κατάθεσης χρησιμοποιείστε το Ονοματεπώνυμο σας ή τον κωδικό παραγγελίας σας
Οι διαθέσιμοι λογαριασμοί είναι:
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Είναι σημαντικό στην κατάθεση που θα κάνετε ως αιτιολογία να φαίνεται το ονοματεπώνυμο που έχει δηλωθεί στην παραγγελία σας. Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση από άλλη τράπεζα εκτός των συνεργαζόμενων, θα πρέπει να επιβαρυνθείτε τα έξοδα και των δυο τραπεζών για τη συναλλαγή
4. Πληρωμή στο κατάστημα
Μπορείτε να εξοφλήσετε με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα και να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας (Αγ.Ιωάννου προδρόμου 83 ) Σε αυτήν την περίπτωση θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά από το τμήμα πωλήσεων μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για να την παραλάβετε.
Υπαναχώρηση – Επιστροφές Προϊόντων – Δικαιώματα Καταναλωτών
Επιστροφές δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αποδεκτές για όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται και φτιάχνονται κατά προτίμηση και κατ’ επιλογή του πελάτη, δίνοντάς του δικαιώματα να επιλέξει βάση του γούστου του όλα όσα θα αποτελέσουν μια ξεχωριστή μπομπονιέρα. Δίνουμε την επιλογή να επιλέξει τούλια, χρώμα κορδέλας , χρώμα τούλι, κουφέτα κτλπ).
Για οποιαδήποτε ακύρωση της παραγγελίας από την ημερομηνία παραγγελίας ΔΕΝ γίνονται δεκτές και αρμόδια δικαστήρια για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ πελατών – εταιρίας ορίζονται τα Δικαστήρια Πάτρας.
Ακόμη και για ακύρωση παραγγελιών για προσωπικούς λόγους ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές από την εταιρία.
Επιστροφή μη Ελλατωματικών
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκαπέντε (10 ) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, με την έννοια της αλλαγής ή της πίστωσης του ποσού για μελλοντική αγορά, και πάντα με την προσκόμιση του παραστατικού αγοράς.
Διαδικασία Επιστροφής
Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2693301270, είτε μέσω e-mail στο info@monadikes-stigmes.gr
Υπαιτιότητα
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας, πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας.
Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του monadikes-stigmes αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 10 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 10 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Ποιοτικός Έλεγχος και Αποκατάσταση – Επιστροφή Ελλατωματικών Προϊόντων
Η επιχείρηση προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.
Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της επειχήρηση (www.monadikes-stigmes.gr) και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ).
Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.
Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.
Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) Το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
2) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
3) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
4) Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, έγγραφη εγγύηση, το έντυπο παραγγελίας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). .
5) Ο πελάτης δεν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης , οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας, γνωστοποιώντας την απόφασή του να υπαναχωρήσει, με μια άνευ όρων, αιρέσεων και προθεσμιών, έγγραφη δήλωση που θα σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείo στο info@monadikes-stigmes.gr πριν λήξει η άνω προθεσμία των 10 ημερών.
Πριν από την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει με την monadikes-stigmes στο info@monadikes-stigmes.gr εντός της ανωτέρω προθεσμίας.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέφει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή , χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε , κατά τα ανωτέρω, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει .
Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά .
Το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον πελάτη. Το monadikes-stigmes δεν θα παραλαμβάνει τα προϊόντα εφόσον το κόστος αυτό δεν έχει ήδη καλυφθεί από τον πελάτη .
Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου .
Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, η δήλωση υπαναχώρησης είναι εμπρόθεσμη, πληρούνται στο σύνολό τους οι ανωτέρω προϋποθέσεις και τηρηθεί η ανωτέρω διαδικασία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή.
Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης (τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται), θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκα (10 ) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο ή άλλα προϊόντα, μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχει καταβληθεί ή με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο. Σε περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, η woodware δεν θα σας επιστρέφει τη χρηματική διαφορά, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε πρόσθετο ώστε η νέα παραγγελία σας να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική.
Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.
Αλλαγές στα χειροποίητα και στα εποχιακά προϊόντα δεν θα γίνονται δεκτές. ( δώρα βαλεντίνου,χριστουγεννιάτικα, πασχαλινά και οτιδηποτε χειροποίητο )